Re: Barracuda 7200.7, 120 GB, 8MB i hałas

Autor: Gozdek (gozdek_at_cconline.com.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 10:48:46 MET DST

Shaman wrote:

> to że go nie słychać wcale nie oznacza że pracuje bezgłośnie! jeśli
> masz kompa pod biurkiem a wokół sporo sprzetów, miękką wykładzinę itd
> to faktycznie praca dysku może być niesłyszalna - szczególnie wśród
> szumu wiatraków.. ale postaw kompa na biurku a dysk ud razu
> usłyszysz.. bo dysków które pracują zupełnie bezgłośnie po prostu
> nie ma. (dysków HDD oczywista - nie mówię o PenDrive'ach :))

B7 120 kupilem wlasnie po to aby moj komputer pracowal jak najciszej.
wentyle mam poustawiane na 1200 (2x) i 1700 rpm (cpu).
Wiec ich nie slychac. Podobnie zasilacz (huntkey 400w).
Komputer stoi 50 cm ode mnie na twardej plycie.

Nie slysze jego pracy. Nie twierdze ze jest bezglosny...

pozdrawiam
Gozdek