Re: Live! vs. Audigy

Autor: MM (evild_at_spam.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 12:44:09 MET DST

> no zalezy jakie... jak dobry drogi zestaw, najlepiej cyfrowy to tak.
> jesli glosniczki za paredziesiat zeta to nie ma zadnej roznicy pomiedzy
> livem i sb128 lub nawet starymi ess ;)

Ja na przyklad mam dobry zestaw stereo i mocno czule uszy :)
W pewnym momencie (problem plyta-karta dzw.) mialem
SB128, Live 5.1, Audigy, Audigy2 i na koniec... Herculesa
Fortissimo III.
Oczywiscie SB128 jest slaby, wyraznie lepsze Live i Audigy,
choc roznic jako takich miedzy nimi nie ma. Raczej subtelne
i nieslyszalne dla 90% uszu. Za wymiana Live -> Audigy przemawia
jedynie EAX Advanced HD i tym podobne chwyty czysto
marketingowe, wiec jak chcesz sie nabrac - polecam :)
Zaskoczyl mnie natomiast Fortissimo III. Takiej dynamiki
jak ta karta nie ma zaden SB. Dzwiek klarowny, przejrzysty
i znakomicie stonowany. Bas nieco ocieplony w stosunku do SB
i o niebo bardziej dynamiczy. Karta mimo gorszego wygladu
(mniej profesjonalny?) zostala u mnie w kompie. Po prostu
gra duuuzo lepiej a problemow nie mam zadnych choc duzo
gram :) i obrabiam sobie dzwiek. Wiecej SB nie kupie, tym
bardziej ze jesli juz musisz miec FireWire, to jest i Hercules
z takim wyjsciem, dodatkowo za mniejsze pieniadze.

MM