Re: Strona z opise konfiguracji programu Serv-U ..??

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 09:07:36 MET DST

> Poszukuje strony z opisem konfiguracji programu Serv-U szukałem jusz na
> google ale niemogłem znalesc prosze o pomoc
>
> pozdrawiam Mazi

1. NTG.
2. różne wersje bardzo różnią się okienkiem konfiga a Ty nie napisałeś nawet
jaką masz wersję
3. jest przecież help
4. to jest jeden z najprostrzych serwerów FTP - jeśli potrzebujesz do niego
stronkę z opisem to albo jesteś leniem albo Twoje IQ nie wzrosło przez
ostatnie pare(naście?) lat.

PZDR
Shaman