Radeon7000 na PCI - problem z instalacją.

Autor: tos123 (tos123_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 08:24:11 MET DST

Witam grupowiczów,
stawiam pierwsze kroki w samodzielnym rozbudowywaniu mojego PC (nowy prezent
w ubogiej wersji - XPhome, celeron 2GHz, 256mb, płyta gł. GA-8LD533, grafika
zintegrowana Intel Extreme Graphics). Ponieważ nie posiada AGP, zakupiłem
Radeona 7000 na PCI. Po instalacji i podłączeniu monitora do Radeona -
ciemność :( Wyłączyłem IntelExtremeGraphics, a w ustawieniach monitora
pojawił się "drugi" monitor z pełnymi ustawieniami ATI. Jednak po ponownym
podłączeniu monitora do karty świeci się tylko tło pulpitu bez ikon i
pasków. Nadal komputer traktuje jako główny monitor podłączony do płyty
głównej wg domyślnych ustawień vga. Po wielu próbach zmian właściowści obu
monitorów monitor podłączony do Radeona wyświetla wciąż tylko tło pulpitu.
Poddałem się, bo jest to ponad moje siły. Pomocy. Dzięki.

Tomasz Sudoł