Re: Czym WLACZAC Komputer?

Autor: narmo (narmo_usunto_at_onhill.gda.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 00:23:11 MET DST

monia wrote:

> LOL... je je je :0)
> hhi działa, niom jak dla mnie rewelacja...
> a gdzie ustawić żeby sie jeszcze sam wyłączał ??

Do tego służy np. program shutdown pod Linuksem i pokrewnymi systemami.
Pod Windows jest poweroff (znajdziesz go w sieci) i można go
konfigurować z linii komend, które uzyskasz wpisując np.
"poweroff blabla" :)

Ja sobie utworzyłem pliki .bat robiące różne akcje np.

poweroff shutdown -warn -warntime 10 -msg "koniec" -scheduled -seconds
60 -minimize

Wyłącza system po minucie, a na dziesięc sekund wcześniej daje komunikat

> hehehe może by go tak ustawić żeby co dzień za mnie całą robote odwalał
> hihih
> to by dopiero była rewelka :)

Eeee, nudno by było.

--