Re: Co zabiło moje 3xSEAGATE BIV?

Autor: pwil (pwil_at_kgb.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 23:20:24 MET DST

Mangi nastukał(a):

> Ale B4 jest taki cichy.....szkoda mi. Myśle o zmianie płyty albo
> zasilacza na jakieś sensowne (abit/epox i chieftec) tylko że kasy mam
> na 1 z tych rzeczy (koło 500zł) i sie zastanawiam którą wymienić, albo
> jak sprawdzić co daje po dupie.
>
> pozatym mogę sobie zamontować inny zasilacz za free, tylko że też
> codegen300W i nie wiem czy coś mi da ta wspaniała zamiana.....

Poszukaj Enlight'a 300W. Na giełdzie widziałem za 110pln, a jeśli znajdziesz
za tyle lub niewiele więcej to cena rawelacyjna za porządny zasilacz. Jak nie
znajdziesz tanio Enlight'a 300W to bierz Chieftec'a 360W za ok. 200pln lub
240-260 za wersję z APFC/DF...

Za n-tym razem może pójść dysk bez ostrzeżenia i stracisz wszelkie dane na
nim...

A dobry zasilacz to inwestycja na lata! :-)

--
  /          /\  "a codegen czy chieftec to są zasilacze OEM tak jak i te