karta usb

Autor: Bartek (czerwo_at_neostrada.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 22:27:16 MET DST

Posiadam karte USB 1.1 na PCI i mam z nia bardzo duze problemy.
Karta po wlozeniu do komputera dziala prawidlowo instaluja sie sterowniki
wszystko pieknie chodzi do puki czegos nie podlacze do niej a konkretniej.
Pad ktorego zuzycie pradu to 30mA jest znajdowany bez problemu i wszystko
chodzi ale jezeli podlacze modem do NEO+ lub skaner oba urzadzenia maja
pobur pradu 500mA komputer sie zawiesza. Po wsadzeniu jest koniec nie
reaguje. Komputer jest bardzo stary 486 i nie wiem co moze byc przyczyna. Na
poczatku myslalem ze karta jest zepsuta wiec dalem do serwisu wymienili na
nowa i nadal to samo. Co jest grane?? Probowalem juz juz zwierac zasilania z
dwoch usb razem i nadal to samo. Czy karta ma za malo zasilania z plyty
glownej?? Prosze o szybka odpowiedz.
Pozdrawiam