Re: z serii "prośba w ocenie zestawu"

Autor: Andrzej Lisowski (dagobah_at_bryza.net)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 22:05:57 MET DST

On Mon, 1 Sep 2003 21:43:53 +0200
"Marek Sejdak" <maxiec_at_wp.pl> wrote:

> Taka płyta i tylko Duron?? Za jakieś 150 zł więcej to można Athlona
> dostać no i po co DDR 400?

Duron tak na początek - bo tani :) Potem coś lepszego.
A pamięci - rzeczywiście, mój błąd - wystarczy pewnie DDR333.

>A monitor to 17" tylko PŁASKA (Flatron; Trinitron; etc).

OK, dzięki. Poszukam czegoś niedrogiego.

>Karta graficzna też już trochę leciwa... Jeżeli to ma
> być ATI to 9100 (vel 8500) są już w dosyć przystępnej cenie

Nie musi być to ATI. Słyszałem o dobrej jakości obrazie w stosunku do
GeForca, dlatego pomyślałem o ATI. Ale równie dobrze może to być jakiś
tani GeForce4 MX440 - jak mówiłem - komputer *nie* będzie służył do
grania. W sumie przy karcie graficznej duże znaczenia ma cena...

--
"W ludziach więcej rzeczy zasługuje
 na podziw niż na pogardę."