Re: laptop - problem ze wskaznikiem myszy

Autor: Rafał KLISowski (rafick.spamwon_at_spamwon.poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 21:51:07 MET DST

1 wrzesień 2003 20:43:08, agent o kryptonimie Vixen nadaje:

> Witam wszystkich,

Witam!

> mam laptopa Dell Inspiron 4000 i wszystko dziala
> jak nalezy poza jedna rzecza. Wskaznik myszki ucieka
> czasami w lewy dolny rog i ciezko go stamtad wydostac.

Z mich doświadczeń z Dellami wynika, że to uszkodzona płyta główna. Miałem
takie coś i wizyta serwisu zawsze to porawiała. Z tego co zauważyłem to
wystarczy zaizolować CPU, bo przegrzewa touchpada co prawdopodobnie
powoduje te
"ucieczki"

--
Rafał			http://www.klisowski.tk/, http://www.klisowska.tk/
"Nie uznawaj żadnego zdania bez sumiennego przekonania się o jego