RunDLL32 i Nvidia

Autor: Marek Sejdak (maxiec_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 21:48:41 MET DST

Rozkazem RunDLL32 można uruchamiać niektóre funkcje systemowe Windowsa;
predefiniowane wcześniej w bibliotekach DLL. Np. "rundll32.exe
shell32.dll,Control_RunDLL desk.cpl,,3" otwiera ustawienia wyświetlania. Czy
można otworzyć zaawansowane funkcje karty graficznej i co ważniejsze
zaktywować jakąś opcję (chodzi mi tu o karty Nvidii). Podejrzewam że jest za
to odpowiedzialna biblioteka: nv4_disp.dll, lub nvcpl.dll, lub nview.dll, a
może jakaś inna?
PYTANIE: Jak dostać się do zaawansowanych ustawień karty graficznej przy
pomocy RunDLL32? Jakie są funkcje w/w bibliotek? Gdzie można ewentualnie
znaleźć opis takich funkcji?
W powyższym przykładzie taką funkcją jest "Control_RunDLL" i pochodzi
zapewne z pliku "desk.cpl" (tak mi się wydaje). Czy można te predefiniowane
funkcje jakoś wyciągnąć z bibliotek? Jakie są ich parametry?

Dla zainteresowanych:
Niektóre funkcje RunDLL32 opisane są tu:
http://meteo.ids.pl/pchmiel/sztwin.htm

Podobny temat był też poruszany tutaj:
http://groups.google.pl/groups?q=rundll32+group:pl.*&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&group=pl.*&selm=chomik.aadqnl.3vvnu8v.1%40prywatnie.palusinski.pl&rnum
=3