Re: Pom??cie!!! LiteOn 32125W

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 20:55:53 MET DST

Konrad <bapk_at_tenbit.pl> wrote:
> Kiedy nagrywam na CD jaie? programy zawierajace archiwum CAB to po
> instalacji z tej plyty wywala mi blad CRC. Moze problemem jest dysk twardy
> Seagate 6,4GB ATA33 przy procku AthlonXP 1800+. Moze po prosty dysk nie
> nadaza za prockiem w przetwarzaniu danych. Sam juz nie wiem. Pomozcie!!!

To juz drugi post w ostatnim czasie. Jesli nikt Ci nie odpowiedzial znaczy
ze nikt sie jeszcze z takim problemem nie spotkal. Do tego troche zle
sformuowales problem, nie napisales gdzie ten blad crc jest, itd.
Jesli nagrywarka nagrywa inne plyty dobrze to raczej malo prawdopodobne zeby
to byla wina nagrywarki, a jesli komputer dobrze CI chodzi pozatym CRC to
tez _raczej_ jest dobry. Moze to dzieje sie tylko dla jednego konkretnego
programu ktory nagrywasz? Popros kogos zeby tez nagral ten program.

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku