Re: DVI i D-Sub

Autor: drino (drino_at_hoga.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 17:43:47 MET DST

Użytkownik "Dybot" <rozNoSpAm_at_widzew.net> napisał w wiadomości
> mam pytanie co do wykorzystania zlacz:
> czy karty graficzne ktore maja wyjscie DVI i D-Sub (np. jakies karty ATI)
> moga nadawac na dwa monitory ?
>
> do jednego dochodzi obraz przez D-sub a do drugiego przez DVI.
> czy jest to mozliwe ?
> jezeli nie to dlaczego ?
Nie wszystkie karty, które mają dvi i d-sub mogą w tym samym momencie
nadawać sygnał na dwa monitory. Spowodowane jest to tym, ze karty maja
zazwyczaj jeden tzw. układ RAMDAC. Karty dwu-monitorowe to np. ati 7500,
winfast gF2MX dualhead Pro oraz oczywiście karty graficzne matrox z serii
dualHead. Karta Matrox G550 mam wyjście DVI -D-sub i jest tak zbudowana, ze
może jednocześnie wyświetlać obraz na dwoch moniotorach.