[help!] Problemy z typem i prędkością CPU

Autor: Janusz Toś (emblemat_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 15:44:03 MET DST

Witam. Mam następujący problem - przy starcie komputera obok zwykłych
komunikatów pojawiających się przy włączeniu, czerwoną czcionką pojawia się
napis "Typ procesora jest zmieniony, proszę ponownie wybrać prędkość
procesora" ("Processor type is changed, please re-select the CPU Speed"). Po
tym komunikacie pojawia się okno powitalne BIOS-u (w BIOS-ie opcja zmiany
prędkości i typu CPU jest niedostępna). Po wyjściu bez zapisu system ładuje
się dalej normalnie, wyświetlając między innymi "Procesor type: Celeron ;
Procesor speed - 466/66" (mam procesor Intel Celeron 466 MHz); co oznacza że
system rozpoznał typ i prędkość CPU. Sam system działa bez zarzutu. Bardzo
proszę o poradę. Z poważaniem - Janusz Toś.