Re: Upgrade kompa z Celeronem 466

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 15:23:05 MET DST

Użytkownik "Luigi" <luigi21_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Mam płytę główną z procesorem Intel Celeron 466 MHz. Chciałbym
unowocześnić
> kompa i kupić nowy procesor.

> Czy sprzedają jeszcze wogóle procesory do takich płyt głównych?

nowych procesorow nie kupisz. niestety z samego procesora nie zgadne jaki
inny procek tam wejdzie. rownie dobrze moze to byc szczytowy procesor (plyta
LX) lub nawet cos okolo 1GHz (gdy jakis BX). sprawdx model tego compaq,
wpisz do google i moze cos z tego wyjdzie. inny sposob to otworzyc komputer,
zobaczyc jakie masz gniazdo na rocesor, poczytac oznaczenia na plycie,

MaPia