ASUS A7V8X i dźwięk

Autor: KUBUTEK (jakubwontek_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 13:48:31 MET DST

Cze wszystkim

Wymieniłem płytę na Asusa A7V8X z RAID i podpiołem 4 głośniki (zestaw
Creative 4.1) 2 w line out i 2 w line in (które przełączam na wyjście) to w
teście w oprogramowaniu z oryginalnej płyty wszystko jest OK na każdym
głośniku jest dźwięk natomiast żadna aplikacje tego nieobsługuje (ani
Winamp, ani Vplayer, ani inne rzeczy którymi zaśmiecam sobie ostatnio
dysk) - dżwięk jest podawany tylko na przednie głośniki.
W czasie słuchania np. muzy gdy otworzę aplet ustawień dźwięku i kliknę na
test to tylne głośniki się odzywają.
Pracuję na Win XP pro.

Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mi pomoże
Z góry dziękuję.