Płyta i karta TV-wybor.

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 11:48:55 MET DST

Hej,
Skladam kolezance komputer i mam do was pytanie. Zastanawiam sie nad wyborem
plyty i karty TV. Ze wzgledu na ograniczenia kosztow zestawu do 1500zl bez
monitora na pewno bedzie to Athlon. Co do plyty, to mysle o KT400 np. MSI
KT4AV Co byscie polecili w miare sprawdzonego? Cena do 350zl. Nforce2 jest
drogi wiec odpada. Co do karty TV to nie jestem w ogole w temacie. Czy
pixelview to porzadne karty, moze cos w cenie 200zl jest lepszego?

--
pozdrawiam
dymek