Re: Nikt nic nie wie?

Autor: bumbarumba (bumbarumba_at_op.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 10:43:46 MET DST

> A płyta ma zintegrowany dzwięk? Ma coś jeszcze grafike moge przełozyc bo
mam
> Nivide TnT2 32mb, narazie starczy bo nie gram w żadne super gry, co
najwyżej
> strategie, ale nawet grafika moze byc na płycie. Płyta ta to ViA? Istnieje
> mozliwość rozbudowy kompa? Choć przy takim skoku techniki to pewnie gdy
będę
> zmieniał procka to gdzieś za 3 lata będę musiał kupować nowa płyte:-)))

W lipcu wymienilem sobie stary zestaw na taki jak tobie proponują. Płyta
ASUS A7V8X-X ma zintegrowana 5-kanalowa
karte muzyczna AC97 (czy jakos tak) i karte scieciowa. I u mnie na
wspomnianej u ciebie karcie graficznej chodzi
spokojnie (wiekszosc gier w rozsadnej rozdzielczosci pojdzie).
Jedynie problemem moze byc szerokosc tej plyty, bo MSI np jest zdziebko
wezsza i jezeli masz starsza obodowe,
to byc moze nie wejdzie, albo dodatkowe urzadzenia moga zahaczac o jej
kondensatory. Ponadto problemem moze byc
pionowo ustawiony zasilacz (najlepej przynajmniej 300 wat) - to powoduje
troszke zla cyrkulacje powietrza i wieszanie sie procka (BOX).
Ale z samego zestawu jestem zadowolony (tez na Athlonie 2000 XP+). Wprawdzie
sama karta dzwiekowa nie jest rewelacja, ale
jezeli nie jestes jakims szczegolnym maniakiem muzycznym, to ci powinno w
zupelnosci starczyc.

z pozdrowieniami
bumbarumba