Re: HDD Caviar 80GB vs Win Me

Autor: george_at_ssk.pl
Data: Mon 01 Sep 2003 - 09:04:33 MET DST

> Niesformatowany dysk (Caviar 80GB 8MB cache) chcialem potraktowac FDISK'iem
> z Windowsa Me.
> FDISK jednak wykryl tylko 8GB...myslalem, ze to przez plyte glowno, ale
> podpialem HDD u kumpla i to samo.
> Puscilem Instalke WIN XP i tam sformatowalem HDD na FAT32 i podzielilem na
> dwie partycje 20 i 60GB (Win Xp nie instalowalem).
> Puscielm na tak przygotowany twardziel instalke Win Me...pieknie sie
> zainstalowal...pierwszy,wymagany reset: NO SYSTEM DISC OR DISC ERROR i
> partycji C: nie ma (tak jeszcze dla pewnosci 2x instalowalem i za kazdym
> [...]

Do fdiska są patche na microsofcie. Poszukaj.
Ja tez miałem problem z moim 80GB i WIN98SE. Zciągnąłem patch'a i juz wszystkie
80GB widać i nawet da się formatować. Problem w tym że najpierw musiałem mieć
system WIN98SE ( na starym dysku miałem) aby załadować patch'a i potem
wykorzystać tego nowego fdisk'a :))).

George