modem diablo zrywa połączenie

Autor: pctimex_at_f2virt.onet.pl
Data: Sun 31 Aug 2003 - 23:52:26 MET DST

Chciałem spytać posiadaczy modemu diablo 56I na chipsecie Conexant CX06834-11.
Sprawdzałem na różnych liniach TPSA i wszędzie to samo.
Po prawidłowym zalogowaniu się zrywa połączenie w ciągu 2-3 minut.
Wygląda to na jakąś usterkę fabryczną.
Kupiłem ten modem za 139 zł i takie g...
A może się mylę?
Modem podobno bardzo popularny więc chyba w większości chodzi dobrze.
I teraz pytanko: Czy wymienić w sklepie na inny typ, ale jaki?
Chciałem modem z własnym procesorem a to podobno jedyny na rynku. Tak mnie
zapewniał sprzedawca.
Pozdrawiam wszystkich
pct