Blue screen w XP - co może być przyczyną?

Autor: Mr_Freeze (pgurgul_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 17:15:53 MET DST

Witam!
Mniej więcej od czasu gdy usunąłem W32.Blaster.Worm mam pewien problem,
występujący średnio raz na 3-4 godziny pracy z komputerem.
Otóż wyskakuje mi blue screen z błędem krytycznym i rozpoczyna się zrzucanie
pamięci fizycznej na dysk a następnie restart komputera. Ten błąd nie
występuje w jakimś konkretnym pliku, jest to zwykle jeden z programów
działających w tle np. Folder Guard lub antyvir. Gdy zamknąłem Kaze Lite i
antyvira, zauważyłem, że problem nie występował (ale to może być złudne, przy
tak rzadkiej czestotliwosc jego wystepowania). Nie wiem,czy ten Blaster mial
cos z tym wspolnego. A Wy macie jakies sugestie co to moze byc?
Z gory dzieki,
Mr_Freeze