Monitory LCD

Autor: Amator (ramatoNOSPAM_at_go2.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 16:32:09 MET DST

Witam!

Otoz nosze sie z zamiarem kupna sprzetu jak w temacie, ale totalnie nie
wiem co wybrac. Z uwagi na skromnosc mojego budzetu interesuje mnie
raczej dolna polka cenowa, ale chcialbym, zeby panel nadawal sie do
standardowego domowego uzytku i w tej roli sie sprawdzal. Moze macie
jakies sugestie, jakies modele polecacie albo odradzacie? Chodzi mi o
sprzet 15'. Zainteresowanie moje wzbudzil jeden model marki Neovo. Czy
ktos moze cos o niej powiedziec? Bede wdzieczny za wszelkie
merytoryczne odpowiedzi w tej sprawie.

Pozdrawiam,
Amator