Re: Asus=lipa???

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 15:50:02 MET DST

W artykule news:bikb7t$se$1_at_absinth.dialog.net.pl,
niejaki(a): peterphk z adresu <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał(a):

> I na czym dokladnie polegal problem z twoim dyskiem ??? Bo jezeli
> dysk byl wykrywany i normalnie chodzil to po co bylo kupowac
> kontroler ???

Polegał na tym, że bios normalnie dysk wykrył heh. Ale po instalacji
windowsa XP można go było sformatować tylko na 127 albo 137 GB, nie pamiętam
już dokładnie. Poprostu jest bariera. Żeby widnows widział sformatował cały
dysk 160 GB, to musiałem dać kontroler, inaczej 30 GB by sobie lezało
niewykorzystane, a przecież nie poto brałem 160 GB, żeby korzystać ze 130.

--
Pozdrawiam,
KriSSo