Re: Różnica pomiędzy...

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 15:30:36 MET DST

In news:10d5.00000b74.3f4e02a1_at_newsgate.onet.pl,
Manfred <manfred1_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> typed:
> No właśnie pomiedzy Xp-ekiem HOME Edition a XP-ekiem profesional
> prosze tak w kilku zdaniach bo nie wiem co kupić .pZDR mANFRED

nie znalazles na www.google.pl czy jak ?

a.. Backup - XP Pro posiada standardowy program do backupu danych, wersja XP
Home nie
a.. Dynamic Disks - wersja XP Pro wspiera tę funkcję, wersja XP Home nie
a.. IIS - XP Pro zawiera, XP Home nie
a.. Encrypted File System (EFS) - Windows XP Pro wspiera tę funkcję, XP Home
nie
a.. Wiele monitorów - XP Pro wspiera do 9 monitorów, wersja XP Home - tylko
jeden
a.. Wieloprocesorowość - XP Pro wspiera do dwóch procesorów, XP Home jeden
a.. Członkostwo w domenie - Windows XP Pro może być członkiem domeny, XP
Home nie może, ale ma dostęp do zasobów domeny
a.. Group Policy - XP Pro wspiera, XP Home nie
a.. IntelliMirror - XP Pro wspiera IntelliMirror, w skład czego wchodzi
Microsoft Remote Installation Services (RIS) oraz zarządzanie użytkownikami,
XP Home nie wspiera IntelliMirror
a.. Uaktualnienie z Windows 98/ME - obie wersje pozwalają na takie
uaktualnienie
a.. Uaktualnienie z Windows NT/2000 - Tylko XP Pro pozwala na takie
uaktualnienie
a.. 64-bit - Tylko XP Pro będzie miał 64 bitową wersję dla procesora Itanium
a.. Wsparcie sieci - XP Pro zawiera wsparcie dla Monitora Sieci, SNMP, IPSec
oraz Client Services for NetWare, XP Home nie zawiera tych opcji.

pzdr.
trzmiel