Re: zywotnosc elementow komputera...

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 14:14:56 MET DST

> No i twardy dysk... Z tym to sa chyba najwieksze problemy - przynajmniej
ja
> mam :p
> Czy sa w ogole twarde dyski w pelni sprawne, ktore licza sobie po np. 5
> lat? Czy warto w ogole inwestowac w uzywane twarde dyski?

Bardzo podobało mi się rozwiązanie przedstawione w jednym z ostatnich
CHIP-ów lub ENTER-ów (już dokłanie nie pamiętam, ale mogę sprawdzić). Otóż
karty compact flash mogą pracować jako zwykłe dyski IDE i nie potrzeba do
tego praktycznie żadnej elektroniki. Schemat takiej przejściówki pokazany
jest w tej gazecie, ale pewnie można gdzieś kupić gotową. Myślę że takie
rozwiązanie zapewni wyjątkowo długą żywotność routera, a przy tym mniej
hałasu i mniejszy pobór prądu.

Pozdrawiam
Tygrysek