Re: zywotnosc elementow komputera...

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 12:45:41 MET DST

> Jeśli już chcesz mieć kompa pracującego non-stop bezawaryjnie przez 10 lat
> to musisz się liczyć z kosztami :) Zasilacze najwyższej półki to Antec,
ale
> to już spory wydatek. Jeśli nie masz tyle kasy to bierz Enlighta lub
> Chiefteca. Z resztą zajrzyj
> http://sklep.komputronik.pl/porownanie.php?k_id=378
> Podobnie jest z dyskiem - jak masz kase to kup jakiegoś SCSI
> (gwarancja 5 lat).

no jak taki jestes spec do podlacz tego Antka:) to plyty glownej AT:)
Poza tym to ma byc zwykly router a nie server, na ktorym siedzi jakis wielki
serwis WWW i konta pocztowe ...

cytat autora postu:
"Moze na poczatek dwa slowa wstepu. Chce postawic u siebie komputer, ktory
pelnilby role router'ka. Zapewnialby dostep do Internetu dla mojej domowej
sieci."

Jezeli uwazasz, ze potrzeba do tego platformy 4 x athlon, i 20 dyskow SCSI
to chyba lekka przesada ...