Re: Gdzie jest mój dysk?

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 11:47:27 MET DST

Użytkownik "Kenny" <kallafior_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mój problem:
> W biosie czy windowsie komputer wykrywa wszystkie dyski i cdroma bez
> problemów.
> Schody zaczynają się gdy chce coś zrobić w DOSie
> nie widzi on niczego poza głównym C:
(...)
> Być może brakuje mi czegoś w config.sys lub innym pliku systemowym.

a jakiego masz Windowsa? Bo jakbys mial Winde 2000 albo XP to
byloby prawdopodobne, ze na innych partycjach (D,E) mozesz miec
system plikow NTFS. Tego systemu DOS nie obsluguje.

Jak to sprawdzic ewentualnie.

Zobacz w Windowsie co Ci napisze, jak wezmiesz w "Moj Komputer"
i prawym klawiszem na dany dysk i wejdziesz we "Wlasciwosci".
Tam na zakladce "Ogolne" masz napisane system plikow: ._____

Co do config.sys to nic on zazwyczaj do dysku nie ma. No, chyba
ze to jakis nietypowy dysk by byl. Ale z kolei config.sys wskazuje
ze masz Windows 9x

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl