Re: Jeśli nie LiteOn LTR-52246S to co?

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 11:35:35 MET DST

Użytkownik "Artur Z." <arthuroz_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
Cze

>Problem z overburningiem podobno został usunięty w
> najnowszym firmwarze, proszę o potwierdzenie posiadaczy ( czy ten problem
> występował tylko przy prędkości x52 ? ).

nie tylko... ten problem byl w wiekszosci CDRW Lite-On'a produkowanych
na przestrzeni co najmniej ostatniego roku. Ja mam np. LTR-48125S i tez
ten problem byl (az do firmware'u 1S07)

>Gorzej z pogłoskami o eksplodujących płytkach,

To glownie kwestia jakosci wykonania plytek, a problemy z tym zaczynaja
sie gdzies dopiero od >= 48x. Przed tym sie niestety nie ucieknie, ale zaden
z moich znajomych, ktory ma Lite-Ona (czy CD czy CD/RW czy DVD)
jeszcze tego nie doswiadczyl.

>Czy opłaca się brać wersję BOX, gdybym się zdecydował?

Jak kupowalem mojego Lite-On'a w wersji OEM dostalem do niego
NERO. Kumpel kupil BOXa i dostal NERO, kabelek IDE i 1 plytke
CD/RW Lite-On. No i oczywiscie kolorowe pudelko ;-). Tak wiec
ocen sam, czy Ci sie oplaca doplacac za BoXa.

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl