Leadtek Winfast TV2000 XP i GeForce3Ti200

Autor: Andrzej Wieczorkowski (wieczor123_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 10:14:09 MET DST

Dzień dobry!
Chciałbym kupić kartę telewizyjną. Mój wybór padł na kartę Leadtek WinFast
TV2000 XP Expert (cena około 300zł).
Jednakże przy opisie karty (np. na www.komputronik.pl) jak wół stoi
napisane, że wymaga ona karty graficznej zgodnej z DirectX 8.1, natomiast
mój GT3 Ti200 jest zgodny z DirectX 8.
Czy ktoś z szanownych grupowiczów testował taką (lub pododną - z innym
GeForcem) konfigurację?
Ewentualnie jaką inną kartę warto kupić (w podobnej cenie)?
Potrzebna jest mi karta, która umożliwi zgranie materiału wideo z kaset VHS
lub kamery na płyty CD (VCD lub AVI).

Pozdrawiam, A.W.