Re: Tuner satelitarny!!

Autor: Benito (nissanmicra_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 07:59:23 MET DST

majkelc <majkelc_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam!!!
> Zastanawiam sie nad kupnem tunera satelitarnego mam czasze i tuner analogowy
> zewnetrzny jednak nie wiem dlaczego nie wylapuje mi wszystkich programow ze
> spisu. Mam pytanie czy takowy tuner satelitarny PC warty jest swoich
> pieniedzy ?? czy ma automatyczne wyszukiwanie programow i czy wylapuje np z
> Hot birda wszystkie 40 kanlow ( tak jak na oficjalny spis podaje) czy tak
> jak moj zaledwie 10? Prosze o opinie ew + i minusy tych tunerow
> POZDRAWIAM majkec

Jakis czas temu kupilem karte SkyStar2. Kosztowala ok. 340 zl
(www.hollex.pl). Mozna odbierac cyfrowe kanaly TV i radiowe, korzystac z
bezplatnego pseudo-internetu (Casablanca). Jedyny mankament - karta nie
posiada sprzetowego dekodera MPEG - musisz miec w miare mocny komputer.
Zajrzyj na ponizsze strony - dowiesz sie wiecej na ten temat:
http://www.esat.pl/
http://www.yansat.pl/
Znajdziesz tam sporo informacji i forum poswiecone tematyce DVB.

Pozdrawiam

Benito