Re: jaka płyta?

Autor: Maciek D. (maciek_d_at_icpnet.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 23:54:04 MET DST

> szykuje się do składania kompa i dość ciężko mi to idzie...
> myślę nad Athlonem 2500/333; RAM 512MB PC 400; barracuda 120GB; GeForce 4
MX440
> 128MB....

    Tak myślę... masz zamiar go w przyszłości poważnie rozbudowywać? Jestem
szczęśliwym posiadaczem nieco słabszej konfiguracji - Athlona 2k, 512 RAM
Kingstona (333), GeForce 5200 128 MB - a wszystko stoi to na płycie DFI AD77
Infinity. Stoi i to jak najbardziej stabilnie. ;) Za płytę dałem około 400
PLN, a dostałem za to całkiem wiele - jest kontroler RAID, Serial ATA, jakiś
złom ;) od generowania całkiem przyzwoitych dźwięków, karta sieciowa,
FireWire, porty USB 2.0 - naprawdę płyta wyposażona pierwsza klasa
(wszystkie kable w standardzie). Jedyny mankament jest taki, że to KT400 i
praktycznie niczego szybszego od Athlona 3k w nią nie wsadzisz - osobiście
spodziewam się, że przy małym upgradzie procesora i pamięci posłuży mi
jeszcze spokojnie ze dwa, trzy lata, ale wtedy będzie to już pewnie zabytek.
    Pozdrawiam

MD