Re: Nagrywarka problem !! pomocy !!

Autor: >>> EDGAR <<< (edgar3333_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 22:40:52 MET DST

Użytkownik "EDGAR" napisał:

> Z jaką prędkością twoja nagrywarka może nagrywać RW? Czy nie jest tak, że
> ona może zapisywać np. x4 a ty jej zapodajesz płyty high speed, które
muszą
> być nagrywane x10?
> Pozdro

Parametry nagrywarki 8x4x32x ja zapodalem jej płytkę CD-RW 4x - 12x
i 4- 10x innej firmy ta pierwsza to PLATINUM a ta 2 to LG obje CD-RW
(sprawdzałem kilka płyt).
Właśnie teraz sprawdziłem raz jeszcze co się dzieje włożyłem CD-RW 4- 12x
i pokazał się komunikat Nagrywarka nie obsługuje nośnika takiego typu to
samo
się dzieje przy PLATINUM.
Może źle podłączyłem nagrywarkę ???
Ale kiedyś miałem podłączoną tak samo tylko w innym kompie.
Niemożliwe żeby była zużyta nagrałem na niej chyba z 40 płytek.