Re: przesiadka z liteon 48x na liteon 52x

Autor: Phantasmagorion (xxx_at_xxx.xxx)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 21:34:33 MET DST

simon.verhoeven herbu sverhoeven_at_wp.pl głosi co następuje:
> A ja uwazam, ze na pewno warto puscic starego Lita, za taka cene.
Niezbyt warto w ogóle wymieniać.

> Za pol miesiaca stracisz na nim 40 - 50 zl
Twoim zdaniem nagrywarka 48x24x48 straci za pół miesiąca xxx zł a model
52x24x52 nic nie traci?

> a po 2 miechach okaze sie ze zacznie nagrywac co 10 plytke bad, wiec
> ani go reklamowac ani puscic komus ze jest sprawny (sprawa sumienia ;-) )
Idąc dalej takim rozumowaniem nie warto nic kupować bo zaraz padnie.

> Tylko ja bym na Twoim miejscu zmienil obiekt zainteresowan tzn. kupilbym
> na_pewno 523252
Sądzisz że warto wydać 42zł dla paru sekund?
Tak ci śpieszno że nie masz czasu na wypalenie płyty z prędkością 24x (RW) i
potrzebujesz zmieniać na minimalnie szybszą 32x?

> Zas branie pod uwage predkosci wypalania mija sie IMHO z celem w tym
> wypadku: bo zarowno 40 x jak i 48 jak i 52 razy wypalaja plytki wlasciwie
> w tym samym czasie, a i tak ze wzgledow bezpieczenstwa wypala sie CDRy z
> mniejsza predkoscia.
Więc tym bardziej pomysł wymiany jest chybiony.

> 1) sprzedac stara wypalarke nawet opuszczajac na piwo (klienta trzeba
> szanowac)
> 2) kupic najnowszy model na rynku, ktory wcale taki drozszy nie jest o
> tego ktory sobie za 170 zl wybrales
Czyli wydawać niepotrzebnie pieniądze. Gdy wyjdzie nagrywarka o tylko
większej prędkości np 54x36x54 też będziesz zachęcał do sprzedaży 52x32x52
twierdząc że za 2 m-ce straci na wartości xxxzł?

--
| Pentium4 2000_at_2600Mhz | 2x512MB Kingston PC2700 CL 2-2-2 |
| Gainward Ti4200 @305/610 | Gigabyte GA-8PE667 Ultra 2 F3 |