Kłopot z XP-- pomocy

Autor: norvik (norvik_at_xl.wp.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 19:18:50 MET DST

  Witam.
 Na początku przepraszam jeśli nie ta grupa ale może ktoś mi poradzi..

 Mam problem który mnie przerasta a mianowicie:
  notebook Medion Cel 2GHz, z 256DDR zajęty 1 slot ,drugi
wolny,zainstalowany
  XP HE, wszystko chodzi bez problemów, dołożyłem następne 256MB DDR na
 drugi
  slot i XP wariuje ładuje się do pierwszej planszy i same kreski ---stoi,
  muszę wyłączć przyciskiem, po ponownym uruchomieniu w trybie awaryjnym to
  samo.
  Pamięć na 100% sprawna , ponieważ jak wyjąłem tę starą kość i zostawiłem
  nową to wszystko jest w porządku.
  Założyłem inny dysk z Win98 i wszystko ok. ładuje sie i wszystko jest w
  porządku.
  W biosie widzi 512MB.
  Co może być przyczyną takiego zachowania XP, może ktoś pomoże , nie mogę
  przecież przeinstalowywać XP za dużo danych.
  Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  Norbert