Nagrywarka - Tylko PIO (a nie DMA)

Autor: panCHO (pancho_kce_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 17:31:51 MET DST

Mam nagrywarke BENQ (acer) 48x24x48 która działa pod XPpro z dyskiem 40GB.
Problem w tym ze nie rozpędza się ona do takich prędkości przy odczycie i
zapisie do jakich powinna (tylko ok 20x) a windows xp wykrywa ja tylko jako
ATAPI 48x, a nie konkretny model. Ale w sumie nie predkosc jest
najwazniejsza...
Chodzi mi o to, że dysk działa w trybie DMA ale nagrywarce nie da się
wlaczyc tego trybu (tylko
PIO), DLACZEGO ??????????
Jak to zrobić w XPprof ?????? Mam nadzieje ze to by pomoglo troche w
podniesieniu wydajnosci tej nagrywarki... (???)
(Niestety nie wiem czy twardy i nagrywarka są na tej samej taśmie) - pląba
itd... - mam nadzieje ze nie.

Co zrobić ?
Dzieki za pomoc
panCHO