Re: slot PCI poprzez USB?

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 16:58:01 MET DST

Paweł Margas napisał(a):

> Witam
> Znajoma ma komputer w którym nie ma żadnego slotu PCI (ani innego)
> wszystko zintegrowane a jest potrzeba podpiecia karty na PCI i
> tylko na PCI. Pytanie czy znacie coś w stylu slotu PCI dołącznego
> przez np USB? :) Jest w ogóle takie coś? A jeśli tak to prosze o
> info. Bo jak nie ma to pozostaje wymiana płyty :)
> (aha - ja nie doradzałem zakupu tego komputera :) ale teraz jestem
> proszony o ratunek ...

to moze odwrotnie "to cos" dolaczyc przez usb najlepiej usb2
-sa rozne modemy, karty dzwiekowe , tunery tv zewnetrzne-oczywiscie
znacznie drozsze od wewnetrznych

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<