Re: program do odbioru tv

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 15:06:03 MET DST

> Jaki program polecacie do odbioru tv przez vivo. Właściwie to może być
> cokolwiek, bo ja jeszcze nic nie znalazłem ;)

Tzn. przez vivo nie da sie odbierac TV bo nie ma tam zadnego tunera. TV
mozesz ogladac jak podlaczysz do karty z vivo np. magnetowid. I niestety
tutaj cie rozczaruje bo kanaly bedziesz musial zmieniac w magnetowidzie:))

A co do programu to WinVDR powinien byc dobry. Mozna odpalic na fullscreen
obraz z wejscia video.