Re: drukarka atramentowa- jaka?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 14:43:53 MET DST

On Wed, 27 Aug 2003, Matteo wrote:

> No właśnie, to jednak będę atakował InkTec :)))))))

Prosze bardo: http://www.inktec.com.pl . Litr do HP 45 kosztuje 320 zl,
czyli wychodzi po 13 zl za 40 ml.

> P.S. A co jaki czas wymieniasz cardridge? :]

Heh, jeszcze nie wiem, do tej pory katowalem lasery, atramentowki dzialaly
oszczednie. HP DJ 6122 mam od niedawna (zastapila padnieta Kyocere) i na
razie na jednym cartridgu zrobilem 10 tys stron przez 2 miesiace. To jego
6 przebieg czyli piate napelnienie. W tej chwili drukuje na papierze
PolJet dokumentacje do programu (450 stron) i mimo takiego przebiegu
cartridga jakosc jest minimalnie gorsza niz oryginalu. Jak sie przyjrzec z
bliska, to widac, z odleglosci normalnego czytania jest OK. Bez zadnych
cudow z odtykaniem dysz itp - po prostu dbam o uzupelnienie tuszu na czas
i nic nie zasycha. Mam nadzieje dojsc do 12 - 15 napelnien :-))))

Pozdrawianko!

A.S.