Re: Hiperoszust z Allegro - jeszcze sobie drwi!!!

Autor: SM (_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 12:54:22 MET DST

> Masakra.........

Wiem, ze temat jest drażliwy, ale ja bym raczej od tego jegomościa chyba
jednak nic nie kupił - zdrapki z dala pachniały przekrętem, a i w opisach
kart
graficznych czaiły się słowa wskazujące, że coś jest nie tak (bodajże typu
"Karta przewyższa o ok. 15-19% karty tego samego typu wystawiane na allegro
przez innych sprzedających!!!", albo "dokonując przelewu z INTELIGO, proszę
w zakładce przelewy wybrać "quickmoney" dzięki czemu pieniądze będą
natychmiast na moim koncie, w przypadku wyboru przelewu jednorazowego
pieniądze mogą dotrzeć dopiero następnego dnia roboczego!!", co powoduje, ze
pieniądze idą tylko po numerze konta a nie jest brany pod uwagę adres,
nazwisko itp. Poza tym najważniejsze! Jesli cos sprzedaję, to wysyłam
dopiero po wpłynięciu kaski na konto - tak więc nie zaogniając sytuacji - w
kilku przypadkach trochę się dziwię.
Oczywiście potępiam tego gościa i proszę o 1 kopa w j**** i 1 w m***** z
pozdrowieniami ode mnie, tak zapobiegawczo:)
pozdr. Sebek