Re: Tuner AVer TV GO - drivery

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 12:14:50 MET DST

Daniel_I wrote:
> Nie mam dobrej karty - mam kartę zintegrowaną z płytą, takich
> możliwości o jakich piszesz, nie ma na pewno.

Nie wiesz, czy nie ma, bo [chyba] nie sprawdziłeś.

> Jw. - wg. instrukcji wyjście na karcie tunera łączy się
> kablem z wejściem na karcie. Bez tego kabla w ogóle nie
> słychać dźwięku.

Kabel udostępnia sygnał dźwiękówce, ale to, że udostępnia nie znaczy że
sygnał będzie słyszalny i/lub nagrywalny, bo tym rządzi mikser na karcie.
Na tyle, na ile pamiętam standardowy mikser w Windowsach, to udawało się
w jego menu wybrać "Recording controls", czy jakoś tak i wtedy pojawiała
się druga jego inkarnacja, nieco różna od tej zwykle spotykanej
otwieranej przez dwuklik na głośniczku. I niekoniecznie LineIn jest tam
zaptaszkowane z zezwoleniam na nagrywanie by default. To jest zmyłkowo
zaprojektowane - tak, żeby sie nie rzucało w oczy.

> W pudełku był tylko jeden :) i na nim nie było nic poza
> wspomnianym kluczem.

W tym pudełku, które komuś kiedyś kupowałem było ze trzy papierki :-)

--
Pozdrówka,
        Artur