Re: Jaki CRT 17" ?

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 12:14:13 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" <art_at_eno.one.pl> napisał w wiadomości

> Nie no, Miro to dobra marka, tyle że oprócz profesjonalnych (i drogich)
> monitorów robią też monitory niższej klasy, które pewnie rewelacyjne
> nie są. Aczkolwiek ja bym chyba im bardziej zaufał, niż jakimś Magom czy
> innym takim.

Hm, odpisuję sam sobie, dziwne to, ale... co tam ;)))
No właśnie, Miro. Doczytałem, że niektóre modele Miro są na
kineskopach Diamandtron, przy czym te monitory są tańsze,
niż Nec, Mitsubishi albo iiYama. Może warto zainteresować
się tą marką?
Czy jest na sali jakiż użytkownik Miro? :-)

Pozdrawiam,
Artur