Re: martwe piksele monitora LCD

Autor: Przemek (brak_at_bhj.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 11:48:37 MET DST

Użytkownik "Feromon" <ferromon_at_op.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam!
> Szukam potwierdzenia lub zaprzeczenia informacji
> zasłyszanej od znajomego, że istnieje program, który
> SAM sprawdza monitor LCD i podaje ilość martwych pixeli.
> Ja myślałem dotąd że jedynie "na oko" można je policzyć.

Na pewno istnieje bo w fabryce musza jakos testowac te monitory a czlowiek
pracujacy w kontroli jakosci szybko zaczalby popelniac bledy .Ale tu akurat
oprocz softu potrzebny jest tez hardware - pewnie jest to cos w rodzaju
matrycy elementow swiatloczulych nakladanych na monitor soft wyswietla na
ekranie poszczegolne kolory
i analizuje obraz otrzymany z matrycy.Zreszta takie rozwiazania byly juz
stosowane przy produkcji monitorow crt do automatyzacji regulacji .

pzdr