marża na ceny podzespołów

Autor: radek (piou_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 11:16:23 MET DST

witam!

od razu przepraszam ze NTG, ale sam nie wiem gdzie to wyslac (poradzcie)
ustalam ceny podzespolow i zastanawiam sie czy jest jakas regula ile % marzy
stosuje sie na dana grupe... wiem, ze to zalezy od rynku, ale nie chce mi sie
na razie ustalac codziennie indywidualna cene dla kilkuset podsespolow.
Mam cennik od hurtownika, chcialbym w excelu narzucac automatycznie marze,
wiadomo jednak ze nie narzuca sie tej samej marży dla myszki i monitora...
jak to ugryzc?