Kody do drukarek

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 10:49:40 MET DST

Witam,

 mam problem. Mam program DOSowy z opcjami ustawiania parametrów drukowania
w postaci kodów. I nową drukarkę, kombajn taki dziki... No i przy wydruku
na formularzach PIT oryginalnych występuje przesunięcie. Niby są opcje w
tych kodach określające te przesunięcia, ale nie umiem dojść do tego co
która liczba znaczy...

 Pomóżcie, proszę, jak to ugryźć?

--
 Przemysław Adam Śmiejek
 Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.