Re: Tuner AVer TV GO - drivery

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 10:35:28 MET DST

Daniel_I wrote:

> Line-In nie jest wyciszone, bo nagrywanie przy użyciu mikrofonu
> działa.

Line-In != mikrofon.

> Co do "zaznaczenia jako element do nagrywania sygnału",
> to nie bardzo wiem o co tu chodzi - ani sterowniki, ani też
> sam oproigram AVer Media nigdzie nie ma czegoś takiego...

Tu chodzi o ustawienia dostępne przez program obsługujący mikser karty. W
dobrych kartach da się osobno ustawiać, które wejścia mają iść na Line
Out i być słyszalne, a które mają być nagrywalne. Dzięki temu da się np.
nagrywać z karty radiowej, czy TV nie przeszkadzając sobie np. w
słuchaniu muzyki z mp3 czy CD. Obadaj dokładnie mikser, to ci się powinno
udać bobrać do drugiego zestawu kontrolek.

> Próbowałem - bezskutecznie. Po uruchomieniu prosi o serial
> - jedyny numer, jaki znalazłem w pudełku, to numer-klucz
> urządzenia. Niestety, to nie jest ten numer, o który chodzi
> instalatorowi, więc o WinDVR mogę zapomnieć...

Jeżeli WinDVR był na płycie, to serial powinien być na którymś papierku.
Nie pamiętam na którym, bo dawno nie bawiłem się ze "znajomym" kompem,
gdzie mają Avera.

--
Pozdrówka,
        Artur