Re: problem z audio na plycie ECS K7VZA

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 10:08:16 MET DST

Witam.
Pan(i) lipa <lipa_at_die.pl> na pl.comp.pecet napisał(a):
> Mam pewien problem z plyta ECS K7VZA, dokladniej chodzi o sterowniki do
> audio, wszystko szlo cacy, sciagnalem sobie sterowniki ze strony producenta,
> rozpakowalem, no i odpalam setup, i nagle moim oczom pojawia sie nastepujacy
> napis: Setup is unable to find _Setup.dll, which is needed to comle....
> itd., no to mnie ostro wpienilo tym bardziej ze ow plik: _Setup.dll znajduje
> sie w folderze w ktorym jest setup.exe. Czy moze ktos mi pomoc? Moze ktos ma
> linki do jakiejkolwiek strony z sterownikami audio do tego modelu plyty? I
> [...]

A jaki system operacyjny ? Win 9x ? Win 2K/XP ?
Bo ja używam na tej płycie Win XP i sterowniki windows ma swoje,
działają bez problemu od razu po zainstalowaniu systemu. Co do Win 9x to
już nie pamiętam, zdaje się ze Me miał też swoje, a w 98 bywały
problemy.
Stronka producenta: www.ecsusa.com.
Tam znajdziesz wszystko.

Pozdrawiam,