Restart WinXP

Autor: LUKASZ JEZIERSKI (jezikk_at_neostrada.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 21:43:21 MET DST

witajcie,
przeszukalem archiwum ale nic nie pasuje do mojego problemu, a jest on
nastepujacy:
mam winxp z sp1 i wszystkimi latkami z microsoftu a system sam sie
restartuje co jakis czas. Czasami jest toi 10 min a czasami 2-6h. W
dzienniku zdarzen niczego nie ma, a wszystkie dane i modyfikacje systemu
znikaja, nie wiem co sie z nimi dzieje. W ten sposob stracilem ok 3GB danych
z dysku, nie wiem gdzie sie podzialy. Nagly restart bylo i nie ma??

Komputer to P4 2.8 GHz z 1GB Ram i zasilaczem Q-Tec 500W dysk WDC 800JB.
Pomożcie, bo mnie to dobija, nie wiem co robic, ale niemoge sobie na cos
takiego pozwolic, bo jest to dosc koztowne dla mnie.

pozdrawim
Jezikk