Re: Splitter VGA na 2 monitory

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 18:24:05 MET DST

Użytkownik "Miiiixxo" napisał:

> mozesz tylko sklonowac ten sam obraz na kilku monitorach spliterem

Dokładnie to chcę zrobić. Ten sam obraz na dwóch monitorach. Sęk w tym, że
kilka spliterów które testowałem ma dużą stratę na jakości sygnału.
Poszukuję czegoś naprawdę porządnego.

> wymiana karty zajmuje max 10 min

I dodatkowo kosztuje tyle, ile kilkanaście nowych komputerów. Podkreślam: to
nie wchodzi w grę - przynajmniej do najbliższej niezamierzonej awarii :)

--
Pozdrawiam,
Sniper