Re: Pomozcie!!!!!

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 17:12:31 MET DST

> Na tej duzej partycji, foldery otwieraja sie beznadziejnie:( Co do
> podłączenia to mam, na piewrszym wejsciu na tasmie 120 na master, a 40
na
> końcu,na slave. Co do sterowników, to mam zainstalowane. Mozliwe ze z
powodu
> tak duzej partycji, 104 Gb, foldery tak długo sie otwierają?????

Raczej nie. Jaki masz kontroler na płycie? Miałem podobny przypadek.
Kontroler pracował na ATA33, a dysk był ustawiny na ATA66. System
uruchamiał się baaardzo długo, wszystkie operacje jak po grudzie. Po
przestawieniu dysku na ATA33, zaczęło to dopiero działać jak należy. Drugi
przypadek. Dysk był podłączony pod kontroler RAID wbudowany w płytę. Na
sterownikach windowsowych też strasznie zacinało. Instalacja dedykowanych
sterowników rozwiązała sprawę.

Wonder