Re: Matrox G400Max i G450

Autor: kbie (kbie_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 15:57:20 MET DST

Użytkownik "taspnowy" napisał

Xp

> Nie jestem pewien, dla tego napisałem "obawiam się".
> Odnośnie dualhead'a miałem na myśli odseparowane rozdzielczości i
> odświeżanie, jeżeli chcesz mieć takie same na dwóch monitorach to
> G400 się nada.
> Odnośnie G450 ,gdzieś wyczytałem (przykro mi ale już nie pamiętam gdzie)
że
> pod XP i Win 2000 ta karta "oszukuje system i dualhead jest programowy
???"
> a w G550 sprzętowy. Ale każde słowa krytki jeśli sie okaże to bzdurą
przyjmę
> z pokorą.

Mam odpowiedź na wszystkie nurtujące mnie pytania :-)
Wysłałem list do Matrox Graphics Technical Support z zapytaniem o dwie
sprawy:
1) Czy to prawda, żetryb DualHead jest realizowany w G450 programowo (co
obniża ogólną wydajność systemu), a w G550 sprzętowo.
2) Czy G450 będzie poprawnie działał pod winxp i na płycie głównej asus
P4P800. Poprawnie, czyli będzie możliwość wybrania dwóch różnych
rozdzielczości na dwóch monitorach.

A taką odpowiedź otrzymałem:
Both cards have hardware for dual head use. The control is done
with our drivers as to how you want to set them up. Yes you can have
separate resolutions by selecting separate resolution and color palette
when installing the drivers. The G450 or G550 should run fine on your
system.
Krótka, ale konkretna i najważniejsze- pozytywna! :-)))

--
kbie