Re: edycja DivX

Autor: oizo (oizo_at_autograf.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 15:57:46 MET DST

> well... no tak, Virtual Duba mam i próbowałem, ale jak zacząłem zrzut
połowy
> filmu divx, to po ,minucie było już 500 MB na dysku, toż to koszmar...

W zakładce "Video" ustaw sobie "Direct Stream Copy(bezposrednia kopia
strumienia)" bo jak tego nie ustawisz to on ci film rozkompresuje
Jak masz ustawione "Full procesing mode"(pełny tryb przetwarzania) to musisz
ustawic tez kompresje(wybrac kodek w zakładce "Video ->> kompresja")
Tak samo postepuj z zakładka "Audio"
pozatym na www.divx.pl masz sporo programow do dzielenia plikow Divx